Jumping Fish

Jumping Fish: Το ψάρι έξω από τη γυάλα...

Το "Jumping Fish" δημιουργήθηκε από την Change Music Marketing και την Cosmote με κύριο στόχο να αναδείξει νέες μουσικές από Έλληνες μουσικούς.
Διαβάστηκε φορες
Μια νέα πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα εμφανίστηκε για πρώτη φορά την περασμένη Δευτέρα στο KooKoo Bar στο Γκάζι. Το "Jumping Fish" δημιουργήθηκε από την Change Music Marketing και την Cosmote με κύριο στόχο να αναδείξει νέες μουσικές από Έλληνες μουσικούς.

Το όλο project βασίζεται στο portal που έχει δημιουργηθεί (www.jumpingfish.gr), το οποίο είναι αρκετά καλά δομημένο πρέπει να πω και έχει ωραία εμφάνιση συνολικά. Στο site μπορούν νέοι μουσικοί να ανεβάζουν τραγούδια τους, ώστε να καθοριστεί σε επόμενο στάδιο αν θα μπουν στη "γυάλα" του Jumping Fish.

Η αλήθεια είναι ότι μας πρόλαβαν τα παιδιά, μιας και εδώ και 3 μήνες είναι στα σκαριά μια παρόμοια ιδέα, την οποία θα δείτε σύντομα στο Mix Grill.

Διαβάστε το παρακάτω δελτίο τύπου για το "Jumping Fish" και να μπαίνετε στο site να ενημερώνεστε για νέες εγχώριες μουσικές.

Ένα μεγάλο πάρτυ στήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στο KooKoo Bar στο Γκάζι για τα αποκαλυπτήρια του Jumping Fish, του νέου μουσικού portal και οχήματος ανάδειξης της φρέσκιας φωνής της ελληνικής μουσικής. Μετά από μια περίοδο άκρας μυστικότητας, το Jumping Fish συστήθηκε στους φίλους και τους καλεσμένους του από το χώρο της μουσικής, της δημοσιογραφίας και του marketing μέσα από μια ολιγόλεπτη οπτικοακουστική παρουσίαση του διπλού του ρόλου ως μέσου ανάδειξης και προώθησης νέων καλλιτεχνών και ως διαδικτυακού τόπου ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας. To event κορυφώθηκε με τις live εμφανίσεις του Rous και αργότερα του Lolek, των καλλιτεχνών που ερμηνεύουν το Τραγούδι του Μήνα για τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο, το «Εξαιρέσεις» και το «Have You Noticed», αντίστοιχα.

Η βραδιά ξεκίνησε με την επίδειξη της ταυτότητας του Jumping Fish, του πρώτου ελληνικού social music portal,  και την αποσαφήνιση της αποστολής του. Το Jumping Fish γεννήθηκε από την ανάγκη να ακουστεί περισσότερο η φρέσκια φωνή της ελληνικής μουσικής, έτσι όπως την αντιλαμβάνονται η COSMOTE και η Change Music Marketing, δηλαδή μια ομάδα ανθρώπων που ξέρουν από μουσική κι από μια εταιρεία που δραστηριοποιείται χρόνια στο χώρο της μουσικής και βρίσκεται κοντά στους νέους. Παράλληλα με την προφορική παρουσίαση, στο video wall γινόταν προβολή των σελίδων του www.jumpingfish.gr με νέα, reviews, αποκλειστικότητες και τις προσωπικές σελίδες των χρηστών που μπορούν να ανεβάζουν το demo τους για να συμπεριλαμβάνεται στην ανάδειξη του Τραγουδιού του Μήνα. Το Τραγούδι του Μήνα επιλέγεται από μια έμπειρη επιτροπή αξιολόγησης (που αποτελείται από το δημοσιογράφο Μάρκο Φράγκο, την special marketing manager της Change Αλέκα Απέργη και το μουσικό παραγωγό Νίκο Αγγλούπα/”Ottomo”) και για τον Οκτώβριο, τον παρθενικό μήνα λειτουργίας του Jumping Fish, τον τίτλο αυτό κέρδισε το «Εξαιρέσεις» του πρωτοεμφανιζόμενου Rous.

Ο Rous ανέβηκε στη σκηνή μαζί με την μπάντα του και έπαιξε στην αρχή και στο τέλος του set του το μελωδικό «Εξαιρέσεις», ενώ ενδιάμεσα παρουσίασε για πρώτη φορά τα κομμάτια «Μαριονέτες», «Είμαι Απ’ Το Φεγγάρι», «Γι’αυτούς» και «Βουτιά Στο Κενό» από τον επερχόμενο δίσκο του. Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήρε ο Lolek που ταξίδεψε πρώτα το κοινό μέσα στο δίσκο του «Alone» πριν κλείσει θριαμβευτικά το launch του Jumping Fish με το ατμοσφαιρικό Τραγούδι του Μήνα Νοεμβρίου «Have You Noticed».

Το πάρτυ συνεχίστηκε μέχρι αργά με τα ξεσηκωτικά DJ sets του Δημήτρη Παπασπυρόπουλου και του Μάρκου Φράγκου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ JUMPING FISH

Ένα ψάρι έχει μια ιδέα…

Το Jumping Fish είναι ένα όχημα ανάδειξης, στήριξης και προώθησης της φρέσκιας φωνής της ελληνικής μουσικής, με σκοπό να φέρει ακόμα κοντύτερα τις πηγές της μουσικής στους ακροατές της. Είναι επίσης και μία πλατφόρμα έκφρασης και ενημέρωσης με την οποία το κοινό ανακαλύπτει καινούρια πράγματα και ψυχαγωγείται.

Σε μια εποχή που είναι ευρέως διαδεδομένη η έννοια του do it yourself και η πεποίθηση ότι «τα ωραιότερα πράγματα εκεί έξω» συμβαίνουν στο δρόμο και ίσως, δίπλα μας χωρίς να έχουμε πάντα πρόσβαση σε αυτά για να τα μοιραστούμε, το Jumping Fish αποτολμά να δημιουργήσει ένα δυναμικό τόπο συνάντησης, ένα ζωντανό σημείο αναφοράς ενός κοινού που θέλει να παραμένει ενημερωμένο και να καλύπτει τις απαιτήσεις του όσον αφορά στη μουσική επικαιρότητα και ψυχαγωγία.
Έξω από τη γυάλα…

Η ανάδειξη πραγματικά φρέσκων ταλέντων από την εγχώρια μουσική σκηνή αλλά και η προώθησή τους στα media με τελικό αποδέκτη τους ακροατές, είναι ο νευραλγικός στόχος του Jumping Fish. Η διαδικασία αυτής της ανάδειξης συμβαίνει σε ένα φόντο πραγματικά ζωντανό, με feedback άμεσο και αποφασιστικό.
Στο δρόμο βρίσκει φίλους…

Το Jumping Fish είναι η προσπάθεια ανθρώπων της COSMOTE και της Change Music Marketing να δώσουν υπόσταση σε μία κοινή ιδέα που προέκυψε από το πάθος που μοιράζονται για τη μουσική και τη ζωντανή επικοινωνία.  Fans και οι ίδιοι των “ψαριών που θέλουν να ξανοιχτούν σε θάλασσες έξω από τις ‘’γυάλες”, χρησιμοποιούν τρία βασικά μέσα, και βοηθούν το “ψάρι, να πηδήσει έξω από τη γυάλα. Το Τραγούδι του Μήνα, το portal και οι συναυλίες δημιουργούν μια συναρπαστική πορεία για το “ψαράκι” να περιπλανηθεί, να ζήσει και να βρει φίλους οι οποίοι θα μπορέσουν και αυτοί να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια του.
Με καλή οργάνωση και διάθεση…

Κάθε μήνα η τριμελής επιτροπή του Jumping Fish αναδεικνύει ένα τραγούδι (δώδεκα τραγούδια – καλλιτέχνες στη διάρκεια ενός έτους) με απώτερο στόχο την προβολή και στήριξή του από τα ελληνικά media. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε μήνα δίνονται ευκαιρίες σε διαφορετικά, καινούρια ταλέντα που δοκιμάζουν να παίξουν τη μουσική τους. Επιπλέον, μέσα από την shortlist των πέντε τραγουδιών που προκρίνονται  κάθε μήνα και από την οποία αναδεικνύεται το ένα, βγαίνουν στην επιφάνεια καινούρια τραγούδια που ίσως, το feedback των χρηστών, αναδείξει ως πρωταγωνιστικά. Αντίθετα με άλλες προσπάθειες ανάλογου χαρακτήρα, το Jumping Fish δεν αναδεικνύει έναν μόνο καλλιτέχνη, με την έννοια του πρωταθλητή, αλλά παρέχει πολλή μουσική και πολλούς νέους καλλιτέχνες ταυτόχρονα.

Παράλληλα, το www.jumpingfish.gr προσφέρει μια ζωντανή, διαφανή, συνεπή και διαρκή ψυχαγωγία και επικοινωνία. Παρακολουθεί τις καινούριες τάσεις της νεανικής κουλτούρας, καταγράφει τα συμβαίνοντα στην ελληνική μουσική σκηνή, αλλά και σε όλο τον κόσμο, όπως και τις εξελίξεις στην τεχνολογία, το gaming και άλλες μορφές τέχνης, όπως ο κινηματογράφος και το βιβλίο, και αποτελεί το σημείο σύζευξης των διαφορετικών και συχνά αντιθετικών ρευμάτων και απόψεων. Είναι ένας χώρος στον οποίο μπορούν να συναντηθούν οι άνθρωποι της μουσικής για να ανταλλάξουν απόψεις από όποια πλευρά της μουσικής και αν στέκονται – είτε είναι δημιουργοί είτε είναι κοινό.

Ταυτόχρονα, η διοργάνωση συναυλιών ανά τρίμηνο, στις οποίες θα συμμετέχουν οι καλλιτέχνες του Jumping Fish προσφέρει ευκαιρίες έκφρασης και φυσικής συνάντησής τους με το κοινό. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Jumping Fish είναι ένα διαρκές διαδικτυακό φεστιβάλ.

Για να βλέπουμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια σου…
…χρειάζεται εμπειρία και πάθος από τους ανθρώπους που συμμετέχουν και χτίζουν αυτό το πολυδαίδαλο ταξίδι της μουσικής περιπέτειας. Με συλλογική νοοτροπία, ανοιχτή και ευφάνταστη, COSMOTE βρίσκει δρόμους επικοινωνίας με ένα κοινό που αναζητά να εκφραστεί και να δημιουργήσει Με όλα τα πνευματικά και υλικά εργαλεία στη διάθεσή της –γνώση, networking, και κανάλια επικοινωνίας - μπορεί να κάνει το Jumping Fish ένα ζωντανό και περιπετειώδες μέσο ανάδειξης της φρέσκιας ελληνικής μουσικής.

Η λογική της προσπάθειας του Jumping Fish είναι η κάλυψη των αναγκών των νέων μέσα από την προώθησης της «φωνής» τους και την πρωτοπορία των νέων μέσων. Το Jumping Fish, έρχεται να αποτυπώσει την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της COSMOTE και να εκφράσει στο μέγιστο την νέα της Εταιρική υπόσχεση που εκφράζεται από το κεντρικό μήνυμα «Ο κόσμος μας εσύ».

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η δική σου φωνή και η διάθεσή της να ακουστεί έξω από τη γυάλα…

Tags
Διαβάστε ακόμα