Είμαστε σωστοί καταναλωτές στις συναυλίες;

Διαβάστηκε
Όταν πηγαίνεις σε μια ταβέρνα και δε σου αρέσει το φαγητό και το service, τι κάνεις;



Καλησπέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε παιδιά!

Όταν πηγαίνεις σε μια ταβέρνα και δε σου αρέσει το φαγητό και το service, τι κάνεις; Όταν πας σε ένα ζαχαροπλαστείο και η πάστα που διάλεξες δεν είναι φρέσκια, θα ξαναπάς εκεί; Όταν πας το αυτοκίνητο σου σ' ένα συνεργείο και οι τεχνικοί δε σε προσέξουν, δε θα ψάξεις για άλλο την επόμενη φορά;

Στις συναυλίες, είμαστε άραγε σωστοί καταναλωτές; Είμαστε καταναλωτές γενικότερα;

Αυτή την ερώτηση μου έκανε πριν λίγες ώρες ο Φίλιππος Χρυσόπουλος σε μια μεστή και ουσιαστική κουβέντα, γεμάτη με μουσική. Κι έχει δίκιο, όσο απλός κι αν είναι ο προβληματισμός του. Νιώθουμε καταναλωτές στις συναυλίες; Ποια είναι τα όρια μας; Θα ξαναπηγαίναμε σε μια ταβέρνα σαν αυτή που περιγράφω παραπάνω;

- Μα είναι σωστό αυτό το παράδειγμα; Δεν είναι το ίδιο στις συναυλίες, γιατί αν έρθει το αγαπημένο μου συγκρότημα, δε γίνεται να τα λάβω υπόψιν όλα αυτά.

Έχεις απόλυτο δίκιο και για να είμαι ειλικρινής κι εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου. Όμως, πιστεύεις ότι όλες αυτές οι χιλιάδες κόσμου που συρρέουν σε συναυλίες μεγάλων ονομάτων είναι φανατικοί φίλοι τους; Ούτε οι μισοί από αυτούς δεν είναι μεγάλοι fans! Οι λόγοι για να πας σε μια συναυλία είναι πολλοί και διαφορετικοί. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι η περιέργεια να ακούσεις ένα μουσικό, σε άλλες η επιθυμία σου να δεις ένα ιστορικό συγκρότημα, σε άλλες η μεγάλη διαφήμιση που έχει γίνει για τη συναυλία και το hype που έχει δημιουργηθεί και σε άλλες γιατί το βλέπεις σαν μια καλή εκδρομή με την παρέα σου.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, αξιολογούμε καθόλου το "προϊόν" της συναυλίας; Τις υπηρεσίες που λαμβάνουμε κατά τη διάρκεια αυτής;

Από τη δεκαετία του '80 και ύστερα, έχουμε πολλές ιστορίες, στις οποίες ο μουσικόφιλος δε λαμβάνει τα προφανή που θα έπρεπε να παίρνει. Κι αυτό συνεχίζεται μέχρι και σήμερα... Βέβαια, δεν είναι όλες οι συναυλίες μη σωστά οργανωμένες. Υπάρχουν κάποιες Εταιρείες που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Υπάρχουν και κάποιες άλλες, που κάνουν λάθη (άνθρωποι είμαστε) και προσπαθούν να μην το επαναλάβουν ξανά.

Κάθε χρόνο, όταν θυμόμαστε να ξαναγκρινιάξουμε για τα ίδια πράγματα, φέρνουμε ως καλά παραδείγματα άλλες χώρες και γνωστά Φεστιβάλ. Όμως, πιστεύετε ότι δεν έχουν κάνουν λάθη οι διοργανωτές συναυλιών σε άλλες χώρες; Εννοείται ότι έχουν κάνει. Σε κάποιες περιπτώσεις έχουν πεθάνει άνθρωποι από αντίστοιχα λάθη.

Πώς έχει αντιδράσει ο κόσμος σ' αυτές τις περιπτώσεις; Είναι μια καλή άσκηση για εμάς αυτό το θέμα.

- Περιμένεις ότι θα αλλάξει κάτι τώρα σε περίοδο κρίσης;

Θα έλεγα ότι είμαστε ανάποδος λαός και πολλές φορές δε λύνουμε προβλήματα σε περιόδους ευμάρειας, αλλά όταν είμαστε στριμωγμένοι, όταν είμαστε λίγο πριν πέσουμε στο γκρεμό...

Καλή είναι γκρίνια μας λοιπόν, αλλά δεν πιστεύετε ότι έχουμε κι εμείς ευθύνες ως καταναλωτές;

Από
Αξιολόγηση
Βαθμολογήστε το άρθρο
Βαθμός άρθρου/10 ()
Πώς σας φάνηκε το άρθρο;
Για να αξιολογήσετε επιλέξτε το επιθυμητό αστέρι

Κωδικός επιβεβαίωσης, γράψτε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα

Σχετικά Άρθρα για σένα
Mix Grill Agenda
// NEWSLETTER

.,.
Now playing:
×

×
×
×
e-mail
Όνομα χρήστη
Όνομα
Επώνυμο
Ψευδώνυμο
Λίγα λόγια
×
Τρέχον συνθηματικό
Νέο συνθηματικό
Επαλήθευση νέου συνθηματικού
×
e-mail
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Επαλήθευση συνθηματικού
Όνομα
Επώνυμο
Ψευδώνυμο
Λίγα λόγια