Muse

Οι Muse & το MTV για την εμπορία ανθρώπων

Οι Muse & το MTV ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ενημέρωση και αποτροπή εμπορίας ανθρώπων.
Διαβάστηκε φορες
Δελτίο Τύπου

ΟΙ MUSE & ΤΟ MTV ΕΧΙΤ ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΤΟ MK ULTRA ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ 3ο VIDEO CLIP ΤΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ MTV EXIT «SOME THINGS COST MORE THAN YOU REALISE» ΩΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ MTV ΜΕ ΤΟΥΣ RADIOHEAD ΚΑΙ KILLERS

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ MUSIC VIDEO MK ULTRA ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ USAID

Το MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking) και το εναλλακτικό rock συγκρότημα MUSE, σε συνεργασία με την USAID (United States Agency For International Development) ανακοινώνουν την κυκλοφορία ενός video clip που επισημαίνει τους κινδύνους και τις επιπτώσεις που έχει η παράνομη εκμετάλλευση της ανθρώπινης ζωής. Η προβολή του έγινε κατά τη διάρκεια της συναυλίας των Muse που πραγματοποιήθηκε στο Wembley Stadium του Λονδίνου, στις 10 & 11 Σεπτεμβρίου.

Το music video γυρίστηκε για το τραγούδι των Muse «MK Ultra» που περιλαμβάνεται στο άλμπουμ «The Resistance» και θα μεταδοθεί σε παγκόσμια αποκλειστικότητα στο MTV μέσω τηλεόρασης (on air) και διαδικτύου (online), την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010. Σημειώνεται επίσης, ότι το music video των Muse αποτελεί την τρίτη κατά σειρά συνεργασία του MTV EXIT με μουσικά συγκροτήματα, που στόχο έχει να δώσει έμφαση στους κινδύνους και τις επιπτώσεις της εμπορίας ανθρώπων. Η βραβευμένη αυτή πρωτοβουλία του MTV ξεκίνησε το 2008 με τους Radiohead και το τραγούδι «All I Need», ενώ το 2009 οι Killers γύρισαν το music video για το τραγούδι «Goodnight, Travel Well».

Οι Muse δήλωσαν σχετικά: «Αποτελεί τιμή για εμάς μας το γεγονός ότι συμμετέχουμε σε μία τόσο σημαντική πρωτοβουλία για να δοθεί ένα τέλος στη σύγχρονη «σκλαβιά» της εποχής μας. Είναι απαράδεκτο ότι κάποιοι άνθρωποι στερούνται του πιο θεμελιώδους δικαιώματος: της ελευθερίας. Ελπίζουμε ότι μέσω της μουσικής μας, θα συμβάλλουμε στο να ευαισθητοποιηθεί περισσότερος κόσμος και να καταπολεμηθεί η εκμετάλλευση της ανθρώπινης ζωής».

Αυτό το music video συνδυάζει το μουσικό περιεχόμενο με τα μηνύματα κοινωνικής ευθύνης του MTV, με τρόπο καινοτόμο και δημιουργικό. Το «MK Ultra» θα κυκλοφορήσει διεθνώς σε όλες τις πλατφόρμες του MTV σε 168 χώρες και αναμένεται να αγγίξει περισσότερα από 500 εκατομμύρια αποδέκτες διεθνώς, περνώντας ένα ισχυρό μήνυμα κατά της ανθρώπινης «σκλαβιάς».

«Με την καμπάνια MTV EXIT, το MTV ενημερώνει για το θέμα της εμπορίας και της εκμετάλλευσης της ανθρώπινης ζωής, μια τραγική μορφή «σκλαβιάς», δήλωσε ο Bill Roedy, Chairman and Chief Executive, MTV Networks International (MTVNI). «Η εμπορία ανθρώπων είναι ένα πολύπλοκο θέμα που αφορά ολόκληρη την κοινωνία και το MTV δραστηριοποιείται από το 2004 στην ενημέρωση του κοινού. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τους MUSE για τη δημιουργία του τρίτου music video του MTV EXIT. Σκοπός μας είναι να συμβάλλουμε στην ενημέρωση του κοινού για την εγκληματική αυτή πράξη, που επηρεάζει περισσότερους από 12.3 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, και να αναδείξουμε την ανάγκη για συνεχή μάχη ενάντια σε τέτοιου είδους πράξεις».

«Οι Muse μεταφέρουν τη δράση του MTV EXIT σε ένα νέο επίπεδο και μεταδίδουν κρίσιμα μηνύματα απευθυνόμενοι σε ένα παγκόσμιο κοινό» δήλωσε ο Olivier Carduner, USAID’s Regional Mission Director of Asia. «Η χρήση διάφορων μέσων – music videos, κινουμένων σχεδίων, ταινιών και online ενημέρωσης, σε συνδυασμό με την πραγματοποίηση συναυλιών μας επιτρέπει να προσεγγίζουμε μεγάλο αριθμό ανθρώπων, οι οποίοι έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πέσουν θύματα εκμετάλλευσης της ανθρώπινης σάρκας», πρόσθεσε ο Carduner. «Η καμπάνια αυτή επενδύει στην απήχηση που έχουν οι Muse καθώς και άλλα συγκροτήματα, γνωστοί ηθοποιοί και το MTV στους νέους ανθρώπους, με αποτέλεσμα να ενημερώσει το κοινό για θέματα εμπορίας ανθρώπων. Παράλληλα, αποσκοπεί στο να αποτελέσει μια βάση για ΜΚΟ, κυβερνήσεις και όσους είναι υπεύθυνοι για την εφαρμογή του νόμου να αποτρέψουν τέτοιου είδους φαινόμενα και να προσφέρουν χέρι βοήθειας στα θύματα».

Η δημιουργική ιδέα για το «MK Ultra» έχει σχεδιαστεί από την Αυστραλιανή διαφημιστική εταιρεία Colman Rasic. Μέσα από το music video αποτυπώνεται η πραγματικότητα της εμπορίας ανθρώπων, συγκεκριμένα των παιδιών και των γυναικών, που εξαναγκάζονται να καταφύγουν στην πορνεία, στην εξαναγκαστική εργασία και τη σκλαβιά, ενώ παράλληλα παρέχονται πληροφορίες για το πώς μπορεί ο καθένας από εμάς να βοηθήσει για να δοθεί ένα τέλος σε αυτήν την εκμετάλλευση.

Συντονιστείτε στις 17 Σεπτεμβρίου 2010 στο ελληνικό MTV, παρακολουθείστε σε αποκλειστικότητα το MK Ultra των Μuse και ενημερωθείτε για τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ενισχύσετε το ενημερωτικό έργο του MTV EXIT.

Για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στο mtvgreece.gr ή mtvexit.org.



Tags
Διαβάστε ακόμα