Ακούστε το ολοκαίνουριο κομμάτι των Locomondo

Το κομμάτι που εμπνεύστηκαν οι Locomondo από την καμπάνια της Greenpeace
Διαβάστηκε φορες
Οι αγαπημένοι τρελοί Locomondo ευαισθητοποιήθηκαν από την καμπάνια της Greenpeace. Σκοπός της καμπάνιας αυτής, όπως αναφέρουν και οι ίδιοι, είναι να αναδείξει τη σημαντική παγκόσμια μείωση του αριθμού των μελισσών με συνέπειες ολέθριες για το οικοσύστημα και τον άνθρωπο. O τίτλος του κομματιού, To Bee or not to Bee, έξυπνος και εύστοχος.

Ακούστε το κομμάτι:

Ποια η γνώμη σας για το συγκρότημα;
Πείτε μας τη γνώμη σας
Για να αξιολογήσετε επιλέξτε το επιθυμητό αστέρι

Κωδικός επιβεβαίωσης, γράψτε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα

Διαβάστε ακόμα