youtu1

6 δισεκατομμύρια δολάρια «έριξε» η YouTube στη μουσική βιομηχανία

Η εταιρεία-κολοσσός ανακοίνωσε τα ποσά που δόθηκαν στη μουσική βιομηχανία τη φετινή χρονιά.

Διαβάστηκε φορες

Περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια ισχυρίζεται ότι «έριξε» η YouTube στη μουσική βιομηχανία μεταξύ Ιουλίου 2021 και Ιουνίου 2022. 

Αυτό το ποσό αντιπροσωπεύει αύξηση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε πληρωμές που ανακοίνωσε η εταιρεία πέρυσι. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες αντιπροσώπευε το 30 τοις εκατό των πληρωμών σε καλλιτέχνες, τραγουδοποιούς και κατόχους δικαιωμάτων, αναφέρει η εταιρεία.

«Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανος για την πρόοδο του YouTube στην επιστροφή των εσόδων στη μουσική βιομηχανία», δήλωσε ο Lyor Cohen, παγκόσμιος επικεφαλής του μουσικού τμήματος της YouTube, σε σχετική του δήλωση. «Παραμένουμε εξαιρετικά επικεντρωμένοι στο να γίνουμε ο νούμερο ένα συνεισφέρων των εσόδων της βιομηχανίας, ενώ παράλληλα χτίζουμε μια συνδεδεμένη μουσική εμπειρία σε όλα τα μουσικά σχήματα για θαυμαστές και καλλιτέχνες που επιτρέπει την ανακάλυψη, την κατανάλωση και τη συμμετοχή».

Σε μια ανάρτηση που κοινοποιήθηκε την Τρίτη, ο Cohen είπε ότι χρειάζεται ένας συνδυασμός διαφημίσεων και συνδρομών για να γίνει η YouTube ο «Νο 1 συνεισφέρων εσόδων στον κλάδο έως το 2025» και επεσήμανε τις προσπάθειες του YouTube για δημιουργία εσόδων από διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων σύντομων αλλά και ζωντανών βίντεο.

Η διαφημιστική δραστηριότητα της YouTube σημείωσε ανάπτυξη ρεκόρ κατά τα διάρκεια των ετών της πανδημίας, αποφέροντας της έσοδα 7,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά το δεύτερο τρίμηνο. Πέρυσι, η YouTube ανέφερε ότι είχε ξεπεράσει τους 50 εκατομμύρια συνδρομητές στην υπηρεσία YouTube Music, συμπεριλαμβανομένων τόσο των δωρεάν όσο και των χρηστών που πληρώνουν.

Καθώς η εταιρεία αναπτύσσει τη μουσική της δραστηριότητα, επιδιώκει επίσης να τροποποιήσει τις σχέσεις του με καλλιτέχνες και κατόχους δικαιωμάτων. Μάλιστα τον Αύγουστο, η YouTube - μαζί με την Amazon Music, την Apple Music, την Pandora και το Spotify - κατέληξαν σε συμφωνία με κορυφαίους μουσικούς εκδότες για να αυξήσουν σταδιακά τα ποσοστά δικαιωμάτων στο 15,35 τοις εκατό τα επόμενα πέντε χρόνια. Η συμφωνία βοήθησε να αποφευχθεί η επανάληψη της μακροχρόνιας δικαστικής διαμάχης μεταξύ streamers όπως το Spotify και η YouTube και των κατόχων των μουσικών δικαιωμάτων, οι οποίοι πολέμησαν για τα ποσοστά δικαιωμάτων κατά την περίοδο 2018-2022.

Πηγή: The Hollywood Reporter

Tags
Αξιολόγηση
Βαθμολογήστε το άρθρο
Για να αξιολογήσετε επιλέξτε το επιθυμητό αστέρι

Κωδικός επιβεβαίωσης, γράψτε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα

Διαβάστε ακόμα