Βαγγέλης Γκρέκο
Από τα 6 ξεκίνησε η επαφή του με τη μουσική. Αγάπησε το αρμόνιο, λάτρεψε τη μουσική! Μετά ήρθε το ραδιόφωνο και η καλλιτεχνική επιμέλεια σε τρεις δίσκους! Δε σταματάει να ψάχνεται και να ακούει νέες μουσικές! Η ατάκα που τον αντιπροσωπεύει είναι «Μέρα χωρίς μουσική είναι μια κακή μέρα!»

Η Σαββέρια Μαργιολά @ Σταυρό του Νότου [Photostory]

Φωτογραφικά κλικ από την εμφάνιση της Σαββέριας Μαργιολά στο Σταυρό του Νότου 
Βαγγέλης Γκρέκο