Από τα 6 ξεκίνησε η επαφή του με τη μουσική. Αγάπησε το αρμόνιο, λάτρεψε τη μουσική! Μετά ήρθε το ραδιόφωνο και η καλλιτεχνική επιμέλεια σε τρεις δίσκους! Δε σταματάει να ψάχνεται και να ακούει νέες μουσικές!
Η ατάκα που τον αντιπροσωπεύει είναι «Μέρα χωρίς μουσική είναι μια κακή μέρα!»
Οι Green Day έδωσαν στη δημοσιότητα το νέο τους video clip για το "Still Breathing", από το δίσκο τους "Revolution Radio" ο οποίος κυκλοφόρησε πρόσφατα!