Βαγγέλης Γκρέκο
Από τα 6 ξεκίνησε η επαφή του με τη μουσική. Αγάπησε το αρμόνιο, λάτρεψε τη μουσική! Μετά ήρθε το ραδιόφωνο και η καλλιτεχνική επιμέλεια σε τρεις δίσκους! Δε σταματάει να ψάχνεται και να ακούει νέες μουσικές! Η ατάκα που τον αντιπροσωπεύει είναι «Μέρα χωρίς μουσική είναι μια κακή μέρα!»

Σά(σ)τισε και το χάρηκε ο κόσμος στο Burger Fest 2019

Στα μέσα του Σεπτεμβρίου, στο κέντρο της Αθήνας, στο Γκάζι στήθηκε ένα μεγάλο πάρτυ με μπόλικο φαγητό, ποτό και μουσική!
23/09/19 15:30