Οι U2 στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο του 2010!

Επιτέλους αυτό που αναμέναμε φέτος θα γίνει με καθυστέρηση μιας χρονιάς. Οι U2 έρχονται επιτέλους στην Ελλάδα για δεύτερη φορά και στην Αθήνα για πρώτη φορά.
24/09/09 10:25