spotify-samsung-apple

Η Spotify τα βάζει με την Apple

Το Spotify θα είναι πλέον η προεπιλεγμένη εφαρμογή αναπαραγωγής μουσικής στις Samsung συσκευές
Διαβάστηκε φορες
Η ανακοίνωση της εταιρείας Spotify σχετικά με τη νέα συνεργασία της με τη Samsung, έρχεται να αλλάξει (έστω και λίγο) το τοπίο στην πραγματικότητα του streaming. Η Spotify, έχοντας ως μεγαλύτερο αντίπαλο την Apple με την υπηρεσία streaming Apple Music, κατάφερε να εδραιώσει τη θέση της κάνοντας ένα σημαντικό βήμα, να συνεργαστεί με τη Samsung, τον μεγαλύτερο παραγωγό smartphone στον κόσμο.

H συνεργασία τους βασίζεται στην ιδέα της ολοκληρωμένης εμπειρίας, όπως αναφέρει ο CEO της Spotify, Daniel Ek: «Η Samsung παράγει συσκευές για όλες τις φάσεις της καθημερινότητας και της ζωής μας, από smartphones και τηλεοράσεις μέχρι tablets, ηχεία και ρολόγια. Από τη μεριά μας, έχουμε σχεδιάσει το Spotify να φέρνει προσωποποιημένες επιλογές σε χρήστες σε όλο τον κόσμο - όπου και αν είναι, σε εκατομμύρια συσκευές. Η συνεργασία αυτή μειώνει τα εμπόδια που μπορεί να έβρισκαν οι χρήστες του Spotify όταν ήθελαν να τρέξουν το Spotify σε πολλές συσκευές.»

Τι θα δούμε ως χρήστες δηλαδή στο μέλλον;

Η βασική αλλαγή θα είναι ότι το Spotify θα είναι πλέον η προεπιλεγμένη εφαρμογή αναπαραγωγής μουσικής στις Samsung συσκευές (smartphones, tablets, smart ΤV κτλ.). Επίσης, η σύνδεση στο λογαριασμό του Spotify θα γίνεται αυτόματα με το σετάρισμα της Samsung συσκευής και έτσι θα μειώνεται ο χρόνος σύνδεσης στην εφαρμογή.

Το σημαντικότερο είναι ότι αλλάζοντας από μια συσκευή σε άλλη δεν θα είναι απαραίτητη η σύνδεση στην εφαρμογή. Όπως αναφέρει ο Daniel Ek «καθώς μετακινείσαι από χώρο σε χώρο, οι συσκευές θα αντιλαμβάνονται την τοποθεσία σου και θα σε ρωτούν αυτόματα για τη συνέχιση της αναπαραγωγής».

Ο Daniel Ek τονίζει ακόμα ότι η νέα αυτή συνεργασία θα ανοίξει το κοινό σε πολλούς καλλιτέχνες. «Ο στόχος μας πάντα ήταν να κάνουμε τη μουσική προσιτή σε όλους και να προσφέρουμε την ευκαιρία σε ένα εκατομμύριο καλλιτέχνες να ζουν από την τέχνη τους και δισεκατομμύρια θαυμαστές να την απολαμβάνουν

Το παραπάνω έρχεται σε αντίθεση με την τελευταία έκθεση της Citigroup, στην οποία αναφέρεται ότι, το 2017, στους καλλιτέχνες αποδόθηκε μόνο το 12% του συνολικού κέρδους της μουσικής βιομηχανίας, αν και το ποσοστό αυτό αυξάνεται σταδιακά ανά τα χρόνια. Βέβαια, οι υπηρεσίες streaming, όπως το Spotify, συνεχίζουν να κερδίζουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας...

Διαβάστε ακόμα