Θέατρο - Μάρτιος 2015

Οι συντάκτες μας προτείνουν!
Διαβάστηκε φορες

Όποιος προλάβει! του Ζωρζ Φεντώ
στο θέατρο Άβατον
Σκηνοθεσία: Γιώργος Δουργούτης

Μια εξωφρενική κωμωδία παρεξηγήσεων σχετικά με την αιώνια μάχη των δύο φύλων από τον μαιτρ του είδους Ζωρζ Φεντώ. Η Λουσιέν, μια παντρεμένη «καθώς πρέπει» κυρία, πολιορκείται επίμονα από διάφορους επίδοξους μνηστήρες, οι οποίοι τυγχάνει μάλιστα να είναι φίλοι και γνωστοί του συζύγου της, του δικηγόρου Βατλέν. Παρ’ όλα αυτά, δηλώνει πιστή σε εκείνον εφόσον ο ίδιος δεν προβεί πρώτος στο ατόπημα της απιστίας. Πολύ σύντομα ωστόσο θα αποδειχτεί πως ο Βατλέν… δεν είναι και τόσο αθώος, γεγονός που πυροδοτεί ένα γαϊτανάκι παρεξηγήσεων,  απροσδόκητων εξελίξεων και σουρεαλιστικών καταστάσεων στο οποίο στροβιλίζονται φίλοι, γνωστοί, λιγότερο και περισσότερο οικείοι του ζευγαριού. Ποιος είναι τελικά το θύμα και ποιος ο θύτης; Η συνέχεια επί σκηνής… Μια σύγχρονη ματιά στην κλασική γαλλική φαρσοκωμωδία με φρενήρεις σκηνικούς ρυθμούς και ταυτόχρονα μια απολαυστική προσέγγιση στο θέμα της ερωτικής επιθυμίας και της απιστίας.

Περισσότερες πληροφορίες για τις ώρες και μέρες, τιμές εισιτηρίων κτλ εδώ.



Βυσσινόκηπος. Παρασκήνια
στο θέατρο Θησείον
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Μπερδέκα

Βυσσινόκηπος. Παρασκήνια ονομάζεται η νέα δουλειά της ομάδας MeWe της Κατερίνας Μπερδέκα μετά το Έγκλημα στα παρασκήνια του Γ. Μαρή και τον Κροκόδειλο του Φ. Ντοστογέφκσι. Ο Βυσσινόκηπος. Παρασκήνια είναι η ζωή των παρασκηνίων ενός θεάτρου. Όλα όσα οι θεατές αγνοούν, τα γέλια, οι ανησυχίες, τα προβλήματα, οι επιτυχίες, τα δράματα, ενός κόσμου που ζει για το θέατρο, αν και ποτέ δεν εμφανίζεται. Η παράσταση ανεβαίνει στις 7 Μαρτίου 2015 στο φουαγέ του θεάτρου Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες σε συμπαραγωγή της MeWe με τη Λυκόφως του Γιώργου Λυκιαρδόπουλου.

Περισσότερα εδώ.



Nord-ost, μέρες που ξεχάστηκαν, του Torsten Buchsteiner
Σκηνοθεσία: Βαγγέλη Λάσκαρη
στοn Πολυχώρο Vault

Ένα πολιτικό θέατρο - ντοκουμέντο. Μόσχα 23 Οκτωβρίου 2002: 32 Τσετσένοι αυτονομιστές εισβάλλουν στο θέατρο της οδού Ντουμπρόβκα, διακόπτουν βίαια το μιούζικαλ "ΝΟRD-OST" με αίτημα να σταματήσει ο πόλεμος στην Τσετσενία. Ακολουθούν... 57 ώρες ομηρίας για 850 θεατές, μια επιχείρηση διάσωσης με δηλητηριώδη αέρια που κόστισε τη ζωή σε 170 ανθρώπους. Τρεις γυναίκες με διαφορετική προέλευση, μια Τσετσένα "μαύρη χήρα", μια Ρωσίδα όμηρος και μια Λετονή γιατρός διασταυρώνουν τις μαρτυρίες τους και εξιστορούν λεπτό προς λεπτό τη συγκλονιστική εμπειρία τους.


Περισσότερα εδώ.



Mojo, του Τζεζ Μπάτεργουερθ
στο θέατρο Πόρτα
Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος

Ο Σίλβερ Τζώνυ είναι ένας ανερχόμενος σταρ της τοπικής Ροκ-εντ-Ρόλ σκηνής στο Σόχο του Λονδίνου το 1958. Τίποτε δεν δείχνει να ανακόπτει την άνοδό του εκτός από τον Έζρα, τον μάνατζέρ του και ιδιοκτήτη του Ατλάντικ-Κλαμπ, όπου εμφανίζεται. O Eζρα δεν θα παραδώσει εύκολα το «αστέρι» του στον Σαμ Ρος, τον αδίστακτο μεγαλοεπιχειρηματία της «νύχτας» που διεκδικεί συστηματικά τον Σίλβερ Τζώνυ, επαγγελματικά και όχι μόνο. Κάποια στιγμή, όμως, ένας φόνος θα βρει τα «πρωτοπαλίκαρα» του Έζρα εγκλωβισμένα στο Ατλάντικ κλαμπ περιμένοντας με αγωνία το επόμενο βήμα των μεγάλων αφεντικών, ενώ ο Σίλβερ Τζώνυ αγνοείται.


Περισσότερα εδώ.




Ο κύκλος με την κιμωλία, του Μπέρτολτ Μπρεχτ
στο θέατρο Παλλάς
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης

Το αριστούργημα του Μπέρτολτ Μπρεχτ «Ο κύκλος με την κιμωλία» παρουσιάζουν τα Αθηναϊκά Θέατρα τον Μάρτιο στο Παλλάς σε μετάφραση Οδυσσέα Ελύτη και μουσική Μάνου Χατζιδάκι. «Ο κύκλος με την κιμωλία» είναι ένα γοητευτικό, λαϊκό παραμύθι. Η Γρούσα που είναι υπηρέτρια σε αρχοντικό, παίρνει κοντά της το γιό του άρχοντα, όταν αυτός δολοφονείται από επαναστάτες και η μητέρα του τον εγκαταλείπει κυνηγημένη. Με θυσίες κρατάει το παιδί κοντά της, μέχρι την ημέρα που η βιολογική μητέρα του επιστρέφει και το διεκδικεί δικαστικά, κατηγορώντας την Γρούσα, ότι της το έκλεψε. Ο Αζντάκ, ένας λαϊκός, μέθυσος και κουτοπόνηρος άνθρωπος που όλως τυχαίως, χρίζεται δικαστής καλείται να αποφασίσει για τη τύχη του παιδιού επιλέγοντας μία σολομώντεια λύση : Τοποθετεί το παιδί μέσα σ' ένα κύκλο και ζητά από τις δύο γυναίκες να το τραβήξουν από τα χεράκια του με δύναμη, η κάθε μια προς το μέρος της. Όποια καταφέρει να το βγάλει από τον κύκλο θα το κρατήσει δικό της για πάντα. Η βιολογική μητέρα το τραβά με δύναμη ενώ η Γκρούσα που δεν θέλει να το πονέσει το αφήνει.

Περισσότερα εδώ.

Οι φωτογραφίες είναι από τις επίσημες ιστοσελίδες των θεάτρων ή των παραστάσεων.

Διαβάστε ακόμα